کندن کاغذ دیواری

کندن کاغذ دیواری

کندن کاغذ دیواری

کندن کاغذ دیواری راحت کار سختی نیست. فقط باید فوت و فن و آن را بدانید. در این مقاله ما می خواهیم نحوه آن را به شما آموزش دهیم. برای اینکار اول به شرایط کاغذ دیواری خود و نوع دیوار توجه کنید. بعد باید روش خود را انتخاب کنید. برخی از کاغذ دیواری ها براحتی کنده می شوند. ولی بعضی با حلالهای شیمیایی کنده می شوند. پس اول باید نوع و شرایط کاغذ دیواری و دیوار خود را بررسی کنید.

کندن کاغذ دیواری
کندن کاغذ دیواری

پس در ادامه با ما همراه باشید. ما برای کندن کاغذ دیواری روشهای زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.

۱. بصورت فیزیکی

منظور من این هست که ابتدا با کاردک از زیر کاغذ دیواری سعی کنید لبه های آن را از دو طرف بلند کنید. سپس با دست رول کاغذ دیواری را از پایین و از هر دو طرف با دست به آرامی بکشید. اگر چسب خوب بکار برده شده باشد باید براحتی بلند شود.

۲. با آب زدن روی کاغذ دیواری

در روش دوم بهتر است با آب گرم و مواد مخصوص برای کندن کاغذ دیواری یا در واقع حلالهای چسب کاغذ دیواری را با هم مخلوط کنید و سپس آن را با قلمو روی کاغذ دیواری بکشید تا خیس بخورد. بگذارید این مواد مدتی روی کاغذ دیواری بماند. سپس بر احتی کاغذ دیواری را بکنید.

۳. در روش سوم استفاده از بخار آب گرم اسک. می توانید با استفاده از بخار آب گرم کاغذ دیواری خود را بکنید. می توانید از بخار سازهای خانگی استفاده کنید. با این روش بخار باعث می شود چسب کاغذ دیواری شل شده و بتوانید آن را از دیوار بکنید.

برداشتن کاغذ دیواری همانطور که در روشهای بالا توضیح دادیم کار سختی نیست. فقط به کمی حوصله ودقت نیاز دارد تا براحتی بتونید کاغذ دیواری را از روی دیوار بردارید. 

باید به این نکته توجه کنید که گرما در این روش تاثیر زیادی برای بی اثر کردن چسب کاغذ دیواری دارد. 

محلولهای مناسب برای برداشتن کاغذ دیواری

برای پیدا کردن محلول مناسب من چند گزینه را بررسی کردم.

اولین محلول پیشنهادی من استفاده از آب وسرکه است. سرکه ترکیب قوی برای از بین بردن چسبندگی چسب کاغذ دیواری دارد. 

دومین محلول پیشنهادی استفاده از الکل و یا ترکیب الکل و سرکه است. می توانید با اسپری های شیشه شور معمولا اقدام به اسپری کردن این محلول بر روی کاغذ دیواری بکنید. پس از مدتی میبینید که این محلول کار خود را کرده است. از مواد شیمیایی هم که در ابزار فروشیها یافت می شود می توانید برای این منظور بهره ببرید.

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبرگشت به خرید