نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری یکی از کارهایی است که باید توسط نصاب ماهر انجام شود. ولی ما در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم چطور خودتان این کار را انجام دهید.

 

 بنابراین باید نصب آن را با دقت هر چه تمامتر انجام دهید تا زیبایی خانه خود را  تضمین کنید. برای شروع کار بهتر است به روش زیر کارهای خود را انجام دهید.

  ابتنصب کاغذ دیواری دا تابلو ها و وسایل روی دیوار را جمع آوری کنید. سپس دیوار های خود را بدقت بررسی کنید.

زیرسازی دیوار

ابتدا دیوار را از نظر رطوبت و نم بررسی کنید. چرا که هرگونه نم و رطوبت لاعث آسیب به کاغذ دیواری میشود. سپس پستی بلندی های دیوار را با بتونه بگیرید. درزها و ترکها را باید با بتونه رفع کنید. بعد با یک سنباده نرم روی بتونه ها بکشید. سپس باید به دیوار پرایمر بزنید . این کار باعث گی شود کاغذ دیواری براحتی از دیوار جدا شود و به دیوار آسیب وارد نشود. نکته بعدی این است که پرایمر باعث می شود چسب به خورد دیوار نرود.

برش کاغذ دیواری

ابتدا ارتفاع دیوار را اندازه گیری کنید. سپس رول کاغذ دیواری را ۱۰ سانتیمتر بلند تر از ارتفاع سقف ببرید. سپس پشت آنها را باچسب بپوشانید. دقت کنید  که همه جای کاغذ دیواری چسب بخورد و جایی خالی نماند. زیرا بعد آن قسمتی که چسب نخورده از دیوار جدا می شود.  ویا آن قسمت حباب ایجاد می شود.

نصب

در انتها کاغذ دیواری ها را روی دیوار بچسبانید. برای نصب با کاردک از وسط کاغذ دیواری بسمت بیرون آن را بچسبانید. انتهای کاغذ دیواری را با کاردک و تیغ ببرید.برای رول بعدی سعی کنید طرح ها والگوها در کنار هم امتداد طرح کاغذ دیواری اولی باشد. بعد از نصب با یک اسفنج یا پارچه چسب های اضافی که از بغل کاغذ دیواری بیرون زده را پاک کنید. 

 

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبرگشت به خرید