هنگام انتخاب کاغذ دیواری چه کارهایی نباید کرد – 12 نکته تخصصی در هنگام استفاده از کاغذ دیواری که باید در نظر بگیرید

اجازه دهید این نکات تخصصی شما را در و خرید نصب کاغذ دیواری راهنمایی کند.

کاغذ دیواری می تواند در هر اتاقی کاملاً دگرگون کننده دکوراسیون داخلی باشد. این امر می تواند ظاهر و احساس اتاق را با افزودن الگو ، رنگ و بافت به دیوارها تغییر دهد – به گونه ای که رنگ این کار را به سادگی نمی تواند انجام دهد.

از نظر اندازه اتاق نیز احساس محدودیت نکنید ، زیرا ایده های کاغذ دیواری فقط برای فضاهای باز بزرگ نیست. کاغذ مناسب می تواند به سر زندگی اتاقهای کوچکتر کمک کند.

اگرچه کاغذدیواری کردن می تواند فوق العاده به نظر برسد ، اما می تواند گران باشد و همچنین این کار از آن دسته ای از کارها نیست که می خواهید اشتباه انجام دهید. ما با الکس وایتکروفت ، رئیس طراحی در I Wallpaper ، صحبت کرده ایم تا نکاتی را که هنگام استفاده از کاغذ دیواری در خانه هایمان باید در نظر بگیریم ، بدست آوریم.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری چه کارهایی نباید کرد؟

قبل از نصب خرید کنید

این کار واضح است که به نظر می رسد. اما بسیاری از ما در هنگام رنگ کردن با وجود آزمایش رنگ در هنگام کاغذ دیواری کردن، ابتدا از این فرایند آزمایش غافل می شویم ؟! الکس در کاغذ دیواری I Want توضیح می دهد:

“همانطور که در مورد رنگ آمیزی این کار را می کنید ، ایده خوبی است که قبل از خرید یک رول کامل از نمونه های کاغذ دیواری استفاده کنید.”

“نمونه های کاغذ دیواری را روی دیوارهایی که به دنبال تزئین آنها هستید ، امتحان کنید تا بافت و رنگ را در نور طبیعی احساس کنید.” تقریباً همه خرده فروشان خوب نمونه هایی از کاغذ دیواری خود را ارائه می دهند تا آنها را امتحان کنید.

داشتن نمونه به شما اجازه می دهد تا رنگ های هماهنگ خود را در اتاق بهتر طراحی کنید.

فکر کنید که داشتن یک طرح تنها گزینه است

برای زیبا بودن ، کاغذ دیواری نیازی به طرح های سنگین ندارد. برای افزودن رنگ و بافت در هر اتاقی می توانید یک کاغذ دیواری ساده و بسیار ساده خریداری کنید. الکس می گوید: “کاغذ دیواری ساده جایگزین مناسبی برای رنگ آمیزی است – که می تواند کثیفی و گرد و غبار را راحت تر از کاغذ دیواری نشان دهد.”

“نکته اصلی این است که نمونه هایی از طرح هایی را که در لیست کوتاه قرار داده اید روی دیوار یا دیوارهایی که قصد کاغذ دیواری کردن دارید سنجاق کنید تا ببینید آیا برای شما ایده آل است یا خیر”.

چسب اشتباه را انتخاب کنید


هنگام خرید کاغذ دیواری ، مهم است که به نحوه چسباندن کاغذ به دیوار توجه کنید. به طور کلی ، سه نوع مختلف کاغذ دیواری وجود دارد: از قبل چسب زده ، چسب زدن روی دیوار و چسب زدن پشت کاغذ دیواری.

کاغذهای از پیش چسبانده شده در یک چسب از قبل اعمال شده قرار می گیرند ، که قبل از آویزان کردن باید فقط مرطوب شود تا فعال شود (اگر به دنبال کمترین مشکل هستید ، احتمالاً این گزینه برای شما مناسب است). چسباندن برروی دیوار مستلزم این است که قبل از استفاده ، چسب را روی دیوار بکشید. چسباندن کاغذ دیواری ، در روش سنتی تر استفاده از چسب در پشت کاغذ ، با استفاده از یک جدول چسب اشاره دارد.

با یک طرح اشتباه انتخاب کنید

الکس توصیه می کند: “هنگام خرید کاغذ دیواری ، به” نوع هماهنگی طرح “توجه کنید ، یعنی نحوه هماهنگی طرح هنگام آویختن نوارهای مختلف کاغذ دیواری. انواع مختلف کاغذ دیواری به میزان متفاوتی آماده سازی نیاز دارند و برخی به نقش های اضافی کاغذ نیاز دارند. ”آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که طرح های کنار هم را اشتباه انتخاب کنید و باید کاغذ کشی خود را دوباره انجام دهید ، مخصوصاً اگر کاغذ گران قیمت باشد.

کاغذ روی شکافها

قبل از اینکه کاری را انجام دهید و در نحوه چیدمان تزئینات گیر کنید ، مهم است که بدانید در زیر دار یوچه چیزی نهفته است. الکس در مورد نحوه انجام کار راهنمایی می کند. او توصیه می کند: “از یک اسکرابر برای آزمایش تعداد لایه های کاغذ در زیر پوشش سطح دیوار استفاده کنید. اگر بیش از دو لایه وجود دارد ، مهم است که زمان بیشتری برای برداشتن لایه های کاغذ اختصاص دهید. “

وی در ادامه توضیح می دهد: “برداشتن کاغذ دیواری با روش قدیمی” خیساندن ، بخار و خراشیدن “ممکن است ساعت ها طول بکشد. I Want Wallpaper یک سلاح مخفی در مبارزه برای از بین بردن کاغذ دیواری سرسخت دارد به نام نرم کننده پارچه.

به قسمت مساوی نرم کننده و آب داغ را در یک بطری اسپری مخلوط کنید ،سپس به قسمتی از کاغذ دیواری آن را اسپری کنید تا کاملاً اشباع شود و تقریباً 15 دقیقه منتظر بمانید (این بسیار مهم است و اجازه می دهد تا محلول جادویی خود را نشان دهد) ، سپس کاغذ را جدا کرده و در قسمتهای سرسخت تر از یک کاردک استفاده کنید .

هنگامی که هر سوراخ یا شکافی را پر کردید و سطح را سنباده زدید ، دیوار را با مخلوطی از نصف چسب PVA و آب با غلتک رنگ بزنید – این ضروری نیست ، اما این کار کمی سطح براق ایجاد می کند و همچنین این کار باعث می شود کاغذ را راحت تر بچسبانید.

کاغذ روکش را فراموش کنید

توصیه های متخصصین این است که همیشه دیوارها را با کاغذ برای بهترین نتایج روکش کنید. الکس می گوید: “شاید این کاغذ پر زرق و برق نباشد ، اما اگر می خواهید بوم مناسبی برای کاغذ دیواری خود ایجاد کنید ، کاغذ روکش یک سرمایه گذاری معقول است.” “برای بهترین نتایج ، قبل از کاغذ کشی آن را روی دیوارهای خالی استفاده کنید تا عیوب کوچک را بپوشانید یا رنگهای قبلی را پنهان کنید.”

آویزان کردن یک کاغذ روکش با کیفیت خوب ، تا زمانی که بودجه جایگزینی دیوارها کم باشد ، تا حد زیادی باعث صاف شدن سطوح قبل از کاغذ دیواری کردن می شود.

فکر کنید باید تمام دیوارها را کاغذ دیواری کنید

در حالی که یک دیوار دلالت بر یک دیوار کامل دارد ، راه هایی برای ایجاد یک ویژگی بدون کاغذ دیواری در تمام طول دیوار وجود دارد.

در این مثال ما می گوییم با کاغذ کشی کردن یک تکه از دیوار ، یک ویژگی ایجاد کنید و آن را بیشتر شبیه یک اثر هنری بزرگ نشان دهید. این ایده کاغذ دیواری اتاق نشیمن به کاغذ دیواری اهمیت بیشتری می بخشد.

وسوسه سلیقه بجای عملگرایی

انتخاب طرح و پایبندی به آن می تواند بسیار زیاد باشد ، زیرا انتخاب بسیار زیاد است. “کاغذ دیواری متناسب با هر سلیقه ای وجود دارد. در نظر بگیرید که کدام طرح سبک خانه شما را تکمیل می کند – برای مثال ، الگوهای هندسی روشن ممکن است مناسب یک ساختمان جدید معاصر باشد ، در حالی که در یک خانه روستایی گلهای نرم بیشتر مناسب است. “

هنگام انتخاب کاغذ طرح دار ، به اندازه اتاق نسبت به مقیاس طرح فکر کنید. یک چاپ بزرگ می تواند بر اتاق کوچکتر غلبه کند ، در حالی که طرح های پیچیده می توانند در فضاهای بزرگتر گم شوند. »در حالی که فکر ما ممکن است به طرح طرح های بسیار بزرگ بیندیشد، خانه های ما ممکن است اینطور نباشند. هنگام انتخاب کاغذ دیواری متناسب با فضا واقع بین باشید.

فکر کنید نمی توانید آن را در اتاق های مرطوب آویزان کنید

ایده های کاغذ دیواری آشپزخانه و حمام می تواند یک به روزکردن فوری به دکوراسیون خانه شما اضافه کند ، اما ما اغلب می ترسیم که کاغذ دیواری برای محیط هایی که مستعد رطوبت هستند مناسب نباشد. همه چیز در مورد انتخاب کاغذ دیواری است که به طور خاص برای استفاده در شرایط مرطوب و بخار طراحی شده است. الکس توصیه می کند: “به دنبال کاغذهایی با وینیل مقاوم باشید ، سطوح تمیز را پاک کنید و جزئیات برجسته را برای ظاهر ماندگار نگاه دارید.”

وقتی درست انجام شود ، کاغذ دیواری جایگزین بسیار ارزان تری برای کاشی کاری هر دو اتاق است.

از فاکتور قابلیت پاک کردن چشم پوشی کنید

برای داشتن خانه ای شادتر ، کاغذ دیواری های قابل پاک شدن را در نظر بگیرید. مانند همه وسایل خانه ، کاغذ دیواری می تواند گرد و غبار و خاک را جذب کند ، بنابراین ممکن است گاهی اوقات نیاز به تمیز کردن سریع داشته باشد. قبل از انتخاب خود ، باید فاکتور تمیز کردن را در نظر بگیرید ، به ویژه اگر در مناطق پر رفت و آمد مانند پله ها و راهرو یا هر اتاقی که احتمال دارد کودکان سطوح را لمس می کنند ، مورد استفاده قرار گیرد.

الکس توضیح می دهد: “اکثر کاغذ دیواری ها دارای درجه” قابلیت شستشو “هستند که از” اسفنج پذیر “به” بسیار قابل شستشو “می رسد. اگرچه اکثر علامت ها به راحتی پاک می شوند ، اما قبل از تلاش برای تمیز کردن هر گونه لکه ، باید رتبه را بررسی کنید. “

از الگو در فضاهای کوچک خودداری کنید

اغلب این تصور غلط است که در مورد فضاهای کوچک باید همیشه از رنگ و طرح اجتناب شود. در حالی که در برخی موارد این امر منطقی است ، اگر درست انجام شود. برخی از الگوهای جسورانه ممکن است در فضاهای بزرگتر مانند اتاق نشیمن بسیار تکراری باشند ، اما مانند این طرح در رختکن ، میتواند هم جالب و هم غنی کننده کوچکترین اتاقهای خانه باشند.

اگر از یک کاغذ دیواری جسورانه در یک اتاق کوچک استفاده می کنید ، توصیه ما برای جلوگیری از تکراری بودن الگو ، قرار دادن قسمت های پایین اتاق و رنگ آمیزی با رنگ متناسب موجود در کاغذ دیواری است.

از دیوار پنجم بترسید

ممکن است ایده ای خارج از منطق به نظر برسد ، اما سقف های دارای کاغذ دیواری می توانند شگفت انگیز به نظر برسند! تا آنجا که سقف های دارای کاغذ دیواری در حال حاضر یک ترند جدید داغ هستند. استفاده از طرح های گلدار در سقف ها به طور فزاینده ای محبوبیت خود را افزایش می دهد. برای آن رول اضافی بگیرید!

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبرگشت به خرید